02126230198: مشاوره Hi   پشتیبانی / ارسال تیکت  Occupations Technical Support Representative Male Light Icon

 

 
 

ساعات کاریClock Icon

 شنبه تا چهارشنبه : ازساعت 9 الی 18
پـــنــج شـــــنــبــه : ازساعت 9 الی 16

 

 

سفارش دهید و با اطمینان پرداخت کنید...

وبلاگ

به وبلاگ ایران مدرن خوش آمدید

مدیریت پروژه ها با ترلو

مدیریت پروژه ها با ترلو

Tello سیستمی Agile و مبتنی بر وب بوده که به کمک آن می توان براحتی هرچه تمام تر پروژه ها و Task ها را ایجاد و آن را مدیریت کرد. که هم برای سیستم های شرکتی مناسب هست و هم برای مدیریت کارهای شخصی.

قابلیت ایجاد Board این امکان را می دهد که سیستم مدیریتی خود را به چند قسمت مجزا تقسیم بندی کنید. بطور مثال در Trello می توانید برد های مربوط به پروژه های شرکتی را از کارهای شخصی و جلسات جدا سازید. و در هر برد کارت هایی را که مربوط به آن برد است ایجاد نمایید که بطور مثال برد پروژه ها شامل کارت های طراحی سایت شرکت، طراحی لوگوی شرکت و ... می باشد و براحتی می توان برای هر یک از کارت ها زمان بندی انجام پروژه مشخص کرد ، چک لیستی از وظایف را بر حسب اولویت قرارداد، نوشتن مطلب مهمی در کارت و یا الحاق فایل های مربوط به آن پروژه به کارت خودش و بسیاری مزایای دیگر اشاره کرد. همچنین می توان هر کارت را به یک یا چند نفر از افراد شرکت که در آن پروژه نقش دارند تعمیم داد و هر تغییری در آن کارت رخ دهد بصورت Notify به اطلاع آن افراد نیز می رسد.

از ویژگی های جالب Trello می توان به انتقال کارت بصورت Drag & Drop به ستون های مختلف مشخص شده اشاره کرد.

ستون هایی که بصورت پیش فرض در ستون اول لیست پروژه هایی که وجود دارد و قرار به انجام آن است مشاهده می شود و در ستون دوم می توان پروژه هایی را که درحال انجام هستتند قرار داد و ستون سوم نیز شامل کارت هایی می شود که انجام شده و پایان پذیرفته است. که هر یک از افراد تعمیم داده شده می توانند براحتی این کارت ها را در بین این ستون ها جابجا کنند و مدیر پروژه حتی از راه دور نیز می تواند به زمان کار کارکنانش بر روی هر پروژه و وضعیت آن پروژه پی ببرد و مدیریت خوبی داشته باشد.

برای ساخت حساب کاربری در ترلو می توانید از اینجا مدیریت خود را شروع کنید 

به این مطلب امتیاز دهید:
با Dropbox فایل های شما روی ابرها !
کسب در آمد های بزرگ با طراحی سایت های کوچک

ایرانِ مدرن با ایران مدرن

برو به بالا